Оборудване - Eval, Osculati, Easterner

Оборудване - Eval, Osculati, Easterner

виж продукти

Haswing Protruar 2.0 12V

1 150,00 BGN
  • Марка: HASWING
- +
добави в количката
Моля, изберете:

Технически спецификации:

  • Мощност на двигателя (непрекъснато/макс.): 720 W
  • Дължина на вала: максимум 900 mm (плавно регулируема дълбочина на потапяне)
  • Мощност/тяга (kp/W): до 38,6 kp тяга (85 lbs)
  • Напрежение (непрекъснато/макс.): 60A
  • Работно напрежение: 12V DC
  • 360° градуса на завъртане
  • Регулиране на скоростта: безстепенно
  • Кабел за батерията - индикатор за батерията: 3 LED светлини.
  • Витло с 3 листа
  • Тегло на мотора: 8,2 кг
  • Опаковка 127x39x19 см / 10,1 кг тегло на кашон
Информация

Като иновативен производител, HASWING редовно пуска нови двигатели на пазара. Сега отново е време. Новият Protruar 2.0 с 12V / 720W е вече наличен. Безчетковият двигател има тяга от 85Lbs (приблизително 38,6kg). Protruar 2.0 с 24V е на пазара от дълго време. С 12V версията, показана тук, производителят разшири гамата в този клас и затвори разликата между 1.0 и 3.0 в 12V версията. Разработването на 12-волтовия мотор и съответната управляваща електроника беше сложно. Това се отразява и в продажната цена.

 

Haswing оборудва популярната серия Protruar с някои практични и полезни функции. Разбира се, дълбочината на потапяне на витлото се регулира. Всички двигатели са оборудвани с разтегателен румпел, който може да се сгъне нагоре или вертикално надолу върху вала на двигателя с едно движение, когато не е необходимо.

 

В Protruar 1.0 / 2.0 / 3.0 / 5.0 са монтирани безчеткови двигатели. Имат безстепенно регулиране на скоростта. Предимствата на безчетковата технология са по-висока ефективност (повече мощност с по-малко потребление), по-малко износване и по-дълъг експлоатационен живот в сравнение с четковите електродвигатели. Благодарение на новоразработената моторна технология, двигателите са значително по-тихи от своите предшественици и значително по-ефективни от моторите с четки. Витлото седи директно върху вала на двигателя. Новопроектираният корпус на двигателя с интегрирани алуминиеви ребра е не само солидно произведен, но и рационализиран.